انا جييييييييت بالحضضضضضن 
اشتقت لمدونتي حبيبتي ولزوارها الغاليين والمدونات المجاورة
انا الحمد لله بخير والف شكر لكل الي سألوا عليا ربنا ميحرمنيش منكم ابدااااا
اقوول ايه الدنيا تلاهي وانا بقيت مهمة بالبلد وعندي مشاغل كتير
كح كح
باركووووولي واخيرا عملت منتدى كنت نفسي بمنتدى يكون ملكي من زمان
والحمد لله المنتدى بقى جاهز وحبيت اسميه نوارة فن الجمال لاني بحب الاسم دا جدا
الدعوة عامة للجميع طبعا الي بيحب المنتديات وحابب يشارك معنا
اهلا بيه ينوري بالمنتدى والي عنده مقدرة على الاشراف لاني محتاجة مشرفين
وقررت ارجع اتابع المدونة من تاني وهتبقى متخصصة للجمال فقط زي الاول
وهشيل البرامج والافلام وغيره لاني عملت موقع خاص للبرامج والالعاب والافلام
الي مهتم بالبرامج وغيره يتابع كل جديد عليه :)
لكن المدونة هترجع نسائية
الام كلمه صغيره في حروفها كبيره في معانيها الام كالشجره التي نستظل
تحت ظلالها ونجني وناكل الذ ثمارها فثمارها عطفها وطيبتها
وجذوعها واساسها حبها الصـادق لنا
فامي بحرا لانتهي عطائه وحنانه
ربنا يحفظ امهاتنا وامهات المسلمين
كل عام وكل الامهات بخير يا رب والامهات رمز العطاء دايما ورمز التضحيه .....
عقباااااالي يارب دعواتكم :(
وبدعوكم لقراءة الموضوع هووون
اشوفكم على خير

0 comments:
إرسال تعليق