وحشتوووووووني مووت بوست للرغي وبس بعيد عن النصائح والجمال ^ـ* + تحذيث صغنووون

احدث اجدد واروع واجمل واشيك وحشتوووووووني مووت بوست للرغي وبس بعيد عن النصائح والجمال ^ـ* + تحذيث صغنووون

السلام عليكم ورحمة الله وبركااته


وحشتووووووووووووني ... وحشتوووووووووووووووووني ... وحشتوووووووووووووني


دي مش وردة الي بتغني دا صوتي  انا حلو صح :] كح كح ههههههههههه


كيفكم يا اغلى نااااااس على قلبي ولهي ليكم وحششششششة كبيرة


مفتقداكم جدااااا وعاررررفة اني مقصرة معكم :( حسيت اني بقالي فترة بعيدة عنكم


فحبيت ارغي معكم براحتي :) بالحضضضضضضضضضضضن


الفترة الي فاتت كنت ررررايقة عالاخررر وكانت الحياة بمبي وانا جنمبك وانت جنمبي ^ـ^


بس بالاخررر اخدت على دماغي والحمد لله علطوول باخد على دماغي من القريب قبل الغريب الحمد لله


ومكنتش بتابعكم ومش بتابع مدوناتي كمان مع اني كنت بزور المدونات الغالية على قلبي واقعد فاتحة المدونة بالايام


ومعررفش اعلق وكنت احس بذنب كبير وبتقصير ناحيتكم واحس اني وحشة واكوون حابة اعلق عندكم كلكم


فكنت اروح افتح كل المدونات و اصير مضغوطة عالاخر لدرجة اني معرفش اعلق عند مين ولا مين


وكالعادة من كترة الضغوط واحساسي بالتقصير ناحيتكم مكنتش بعرف اعلق عند حد بالاخر :(


بس قلت خلاص بقى انتهى عهد الصياعة عاوزة افووق لكم شوية واتابعكم زي الاول واحسن وفعلا


بقالي 3 ايام تقريبا حاطة ببالي اني اكوون نشيطة واتابعكم بالرغم من انه مزاجي ونفسوياتي مش تمام خالص


قلت مفيش غير حبايب قلبي يخففوا عني اروح بقى ارخم عليهم بس للاسف تاتي الرياح بما لا تشتهي السفن


بيصيبني صداع يوميا بفترة المغرب ومش بعرف اركز خالص وبعمل بنصيحة حد غالي عليا وبشرب حبة بندول وكوباية شاي


عشان انام يومين بحالهم بس برضوا مش بعرف انام عندي حالة اررق غير عادية مش بعرف انام ساعتين على بعض


ومع ذللك بصحى من الصبح بدري وبقعد مبلمة في السرير والللاب توب جنمبي لا عارفة انام ولا عارفة حتى اقوم اعمل حاجة :(


الغررريب بقى في الموضوع انه جوزي خاارج كل الحاجات دي يعني مش بيعرف حاجة


عن مزاجي ولا نفسوياتي ولا الارق ولا الصداع ولا حاجة :]


بفترة وجوده في البيت بكون عادية ورايقة معه ولو قلتله حتى اني مصدعة او مخنوقة  عاااااتي جدا بياخد الموضوع ببساطة


مش بيعلق عليه و مش بيحب يشوفني مريضة او تعبانة عاوزني مصحصحة طول الوقت ومش بشتكي من حاجة وانا بعمل كدا فعلا


مش بحب ادايقه ولا احسسه بحاجة :)


دووشتكم بكلامي الكتير الموووووهم انكم وحشتوني اووووووووووي اووووووووووي


وبعتذرلكم عن تقصيري الفترة الي فاتت وان شاء الله هتشوفوا مني نشاط غير عادي ^ـ^


اه صحيح لاحظت انه في مدونين شباب معنا مش بيعرفوا يعلقوا هنا بنوارة مع اني عاملة قسم خاص لادم عشانهم :)


فحبيت انبهمهم انه عندي مدونة تانية شعرية يقدروا يتابعوها ويعلقوا هناك براحتهم


انا نزلت فيها بوست امبارح باسم



الي مش بيعرف يعلق هنا يضيف المدونة دي عنده ^ـ*


وبس خلاااص


بحبكمممممممممممم اووووي


اموووووووواه 

التحديث الصغنوووووون اووي :] 

انا مش هغيب عنكم ابدا 


انا جاية اقوولك انكم وحشتوني واني هحاول اتابعكم الايام الجاية 

واقضي على حالة الملل الي عندي

من الاخر كدا هتزهقوني ان شاء الله 

:x:x:x:x:x:x:x:x 


...

0 comments:

إرسال تعليق