خبررررررررر عـــــــــاجـــــــــل

احدث اجدد واروع واجمل واشيك خبررررررررر عـــــــــاجـــــــــل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اززززززيكم يا احلى مدونين في الدنيا :)

لووووووووووووووووولللييييييييي

باركووووووووووووولي واخيررررررررررا

هنعمل دهانات لشقتنا :]

هتبدا العمال بالدهان يوم الثلاثاء ان شاء الله

فرررررررررررررررحانة موووووووووت

بس البيت مقلوب عندي عالاخر والعفش كله طااااااااار :(

وشكلي انا وجوزي هننام في العشة الي عالسطح دي امنية جوزي من زمان

بس كنت اقوول مستححححيل انام بمكان مخيف زي دا

وجه الوقت الي اقبل بالواقع الاليم هما كام يوم وهيقبى كله تمام

الموووووووووهم اني مش هعرف ظروفي هتكون ازااي

يعني هاخد اجازة طوووويلة

متقلقوش هي كام يوم وهتتشطب الشقة

وبعدها شهر وانا انظف فيها اصلي ركيكة وربنا يستر :(

وبعدها ميت سنة راحة بقى بعد التعب دا كله

يعني الاجازة هتكون بتااااااع ميتة سنة وكام يووووم بسسسس ^ـ*

بالنسبة لمدوناتي هيتابعها محمد اخويا في الرضاعة :)

ربنا يخليه يارب

هيتابع كل حاجة واي حاجة كدا ولا كدا في غيابي هيقطكم :]

بس طبعا مش هيرد عالتعليقات

انا هجهز بوستات وهجدولها وهتنزل تلقائي يعني المدونة هتمشي زي ما انا موجودة

واكتر لكن مش هقدر اتابعكم هالفترة فاعذروووووني

وعلى فكرة انا نزلت بوست جديد هنا على مدونتي الشعرية ومحدش عبرني

ادخلوا اعملوا منظر كدا :(

ياليتها ماراحت وخلتني .. أو وسعت لي بالقبر وياها

http://rama-elhob.blogspot.com/2009/07/blog-post_25.html

واخيرررررررا انا جتلي فكررررة مذهلة

ماتيجوا تعملوا لقاء المدونين عندي في البيت

واهو منه تعارف ومنه يكون يوم نظافة عالمي ^ـ*

قولتوا ايه جايين صح

هييييييييييييييييه

متنسوش تجيبوا هدوم الشغل يا واد منك ليه

البنات الركيكات هترتاح معي في العشة فوق السطح

والرجالة هيعملوا منظر في الشقة :]

وهيكووون جو رومانسي ايه والبحر هيكون قدامكم واخر روقان

عارفة طبعا هتموتوا من الفرحة

ومتقلقوش الاكل عليي عشان متقلوش حرمتكم من حاجة ^ـ*

فرررررررررررررررررررحانة

ادعووووولي ربنا يمشي الايام دي على خير

وارجعلكم تاني هتوحشوووووووني مووووووووووووت

اشووفكم على خير

:)

...

0 comments:

إرسال تعليق